• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-04-04 11:55

Jag håller på att störa ihjäl mig. Vet inte riktigt vad som hänt. Har sökt runt på 99 men int hittat någon lösning.

När jag i Mail ska skriva in fler än två mailadresser så fuckar sig backspace och space. Nedastående bild (BILD 1) visar hur det ser ut. Samma sak händer när jag skriver i Journals tag-fält. Funderar på om det har med autofyll att göra. Finns det någon lösning? Har inte varit så medan jag använde 10.4.9 och nada problems när jag uppgraderade till 10.5. Verkar har kommit efter uppdateringen till 10.5.2.

Och sen en mindre störande grej. iTunes fjantar sig med att hoppa upp till första rad i de smartlists jag har. Varför? Är det något med den nya uppdateringen (7.6.2)?

Dessutom har jag en liten förfrågan kring hur man stänger av sökfunktionen i Safari. När man en gång sidosökt (⌘+F) i Safari och är klar, envisas den med att i bakgrunden söka efter ord vilket resulterar i att sidan hoppar upp och ner i ett frenetiskt försök att hitta ord, när jag egentligen bara skulle skriva ett inläg, t ex på 99.se Hur tusan får man av sökfunktionen på RIKTIGT?