Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 3.0.2 (522.13.1) i Windows!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag såg på ett klipp från WWDC att apple hade släppt Safari till Windows.. (kanske är gammalt..! )

Men eftersom jag nu tänkte Switcha direkt när nya iMac kommer så tänkte jag ju att detta är ju iaf ett steg i processen!

Nu till Problemet!
Varför kan jag inte se vissa saker, alltså filmklipp (youtube fungerar!) och annat! det enda jag får upp är en tärning istället för det som ska vara där!!

Det kommer iaf upp på nått ställe avv jag var tvungen att installera Java (som jag har)
Även när jag gjort detta så finns problemet kvar!

Tackvare detta så måste jag fortfarande öppna upp Internet Explorer titt som tätt!

När det kommer upp nästa gång postar jag en bild, om ni inte förstår dvs!

Tacksam för svar!

Christopher

Kanske var lite otydlig, men hoppas verkligen ni förstår! annars säg till om ni inte förstår min fråga!

Safari till Windows är en beta-version, dvs det är ännu inte färdigutvecklat utan till för att du ska kunna få en försmak. Därför måste man tyvärr förvänta sig att vissa saker inte fungerar helt perfekt.

Men det är underbart med en Mac-betonad webläsare när man sitter på en XP-burk. Jag gillar varken standard XP tecken eller ClearType i XP/Vista. Det är skönt att vila ögonen en stund med Safari.

Okej, när det färdigutvecklade Safari kommer så hoppas man ju att man redan sitter på en iMac! Tack så mycket för svaren iaf!

  • Medlem
  • 2007-08-06 08:53

Upptäckte just detta!

Nu kan man ju surfa Mac-likt på jobb-burken också. Gött!

1
Bevaka tråden