Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Helt körd shuffle!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Formaterade om den till en PC laptop en gång och ända sedan dess har den gröna lampan inte slutat lysa när man ha den påslagen. I min mac fungerar allting fint när man lägger in låtar och allt, men när man kopplar ur den och ska lyssna så kommer inget ljud. Någon som har någon hjälpande erfaranhet inom detta fenomen?

  • Oregistrerad
  • 2006-08-01 05:33

Vet inte om du provat det

Prova o återställa den igen med ipod updatern

Kanske formatera den genom diskhanteraren o sen köra ipod updater igen?

Finns det någon diskhanterare på mac?

ufred, hur går man det med windows?

Ursprungligen av almost:

Finns det någon diskhanterare på mac?

Såklart. Kolla i Program/Verktyg. Där ligger Skivverktyget.

Hur hittar jag ipoden därifrån? Den syns ju bara i itunes, och om jag kör spotlight på ipodnamnet så kommer inget.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 01:27

[

Högerklicka på "den här datorn" - Hantera - Diskhanteraring under lagring(har engelskt windows, så jag översatte lie fritt.

men jag har ju inte windows så det går väl inte.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-08-10 07:46

Syns inte iPoden alls i Skivverktyg?

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 10:44
Ursprungligen av almost:

Formaterade om den till en PC laptop en gång och ända sedan dess har den gröna lampan inte slutat lysa när man ha den påslagen

Hur lyckades du göra detta utan en PC?

men anars prova att anvvända skivverktyg

Spyder: nepp den är helt itunesberoende verkar det som...

Ufred: Jag formaterade om den till en PC en gång, det var då den började krångla, nu försöker jag formatera om den till en mac igen.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 21:25

almost, provade du att återställa ipoden med ipod updater?

  • Oregistrerad
  • 2006-08-10 21:29

Hittade dey här om när du har solid green light. Det brukar annars bara vara o återställa ipoden. Fast nedanspende e j lite enklare fel..hehe

"
Make sure the box next to each song in your playlist is checked. Otherwise, you'll get a solid green light and no sound (because you've indicated to ipod that there's nothing in your playlist you want to play).
"

  • Medlem
  • 2006-08-11 12:19

Knaz??

Återställde den med iPod updater och lite annat, nu funkar den som den ska! Tack så hemskt mycket för hjälpen!

1
Bevaka tråden