Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efter formatering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-07-29 16:26

okej nu är det så att jag har formaterat min dator och installerat iTunes, och iTunes är då helt tomt på musik, men det är inte min ipod.. vad händer om jag kopplar i min ipod nu? försvinner all musik? svara snälla.. för ajg vet inte vart man kan ändra så att den inte uppdaterar sig när man kopplar in den, för att det står på inställningar, "ingen ipod anluten" någon som vet vad jag ska göra?

Hej Du kan återställa din iPod med iPod updater så att du får ny programvara till iPod, sen går du in på iTunes och fixar inställningar. Men när du återställer kommer all din musik att försvinna:(

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-08-04 11:15

Stäng av uppdatera automatiskt i iTunes så kommer iPoden inte skrivas över med ditt tomma bibliotek.

  • Medlem
  • 2006-08-04 23:34
Ursprungligen av Aelrik:

Stäng av uppdatera automatiskt i iTunes så kommer iPoden inte skrivas över med ditt tomma bibliotek.

och vart i iTunes gör man de?

  • Oregistrerad
  • 2006-08-05 11:32

Hittade detta pa apple

iPod: How to Share iPod on a Computer With Multiple Users

Titta pa andra sektionen. Artikeln e ju inte relevant som sadan.

Du kan aven dra over dom manuellt genom utforkaren. Fast da far du leva med att dom har valdigt konstiga filnamn

  • Medlem
  • 2006-08-05 17:05

allt har löst sig nu har den på manuell uppdatering för att när jag kopplade den så kom det en sån ruta att den är kopplad till ett annat bibliotek och skit

1
Bevaka tråden