Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Programvara i K750i? Ny eller gammal?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-05 14:17

Hej,

ngn som vet vilken som är den senaste programvaran för K750i?
Jag har nu avverkat två stycken utbyteslurar på en vecka pga att jag saknar vissa funktioner som jag hade min gamla K750 (som tyvärr hade andra fel)...
Tex så är ljusstyrkan i displayen helt kass (påminner nästan om en gammal T610...), den går förvisso att öka/sänka, men skillnaden är knappt märkbar.
Sen när jag har knapplåset aktiverat så måste jag trycka * och lås upp för att få igång displayen (på min gamla K750 så tändes displayen oavsett vilken knapp man tryckte på, fast än att knapplåset var aktiverat).

Därav så undrar jag om det är så att dessa utbytestelefoner jag har fått har ngn jättegammal programvara eller om det är så illa att SE har "förfinat" programvaran för att spara ström och detta därför är förändringar som gjorts i ny programvara...

Ngn som vet...?

//mmi

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-06-07 20:33

Som ovan
R1CA021

och du tar fram Firmware version på din tel med joystick
*H*VV*V*
sedan Service info > Prog info
- men du visste det redan, eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-07 23:12

Tack!

Var dock inne på The Phonehouse och dem höll med om att displayen inte uppförde sig som den bör...
Dock är det ju märkligt att två utbytestelefoner lider av axakt samma fel...
Ja ja, det blir väl till att åka till Engströms Telecom och tjata igen och se till att få den utbytt en tredje gång... Suck...

1
Bevaka tråden