Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skrivare för DVD/CD-tryck?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-01 20:31

Någon skön maskin som funkar med mac. Förslag?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2006-06-01 20:33

Ska den enbart göra skivtryck? Om inte, och om du vill ha en riktigt trevlig skrivare som _även_ kan skriva ut på skivor, rekommenderar jag Canon ip4200. Separata patroner (billigare utskrift), dubbla matarfack, duplex, direktutskrift från kamera och hyfsad design. Funkar finfint med Mac!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-01 21:26

Nä, är ute efter en skrivare som enbart skriver till DVD/CD och gör det bra. Bra kvalité och strulfri är vad jag är ute efter.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-05 16:26

Ingen som sitter inne på en skön lösning?

  • Oregistrerad
  • 2006-06-06 13:10

Jag köpte precis en Canon Pixma iP4200 främst för att märka "backuper". fint som faan. fast Canons program är riktig fula.

Ursprungligen av pogono_99mac:

Jag köpte precis en Canon Pixma iP4200 främst för att märka "backuper". fint som faan. fast Canons program är riktig fula.

Har även jag en sådan. Funkar fint för det priset.
http://inwarehouse.se/productDetail.aspx?Id=e932242

Hur blev det med tekniken som gjorde att man kunde bränna etikett med laserskrivaren direkt på skivan. Inte så många färger men då kallas det stilrent.
Kanske det skulle vara något.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-25 21:08

Vad gäller dubbla matarfack. Är det verkligen meningen att man ska få in A4 i det främre facket (det som sitter under utmatarefacket)?

1
Bevaka tråden