applecare och macbook pro?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2006-05-09 14:22

Hej!

Jag undrar vad jag egentligen får om jag köper Applecare till en MBP? Jag är ute efter att få på-platsen server nästa dag inte att jag ska behöva vara utan dator i flera veckor om den måste iväg på service. Finns det någon återförsäljare som har bättre garanti än Applestore?

Och med tanke på alla problem som rapporteras om MBP så verkar det sannolikt att man måste skicka iväg den direkt...

4.195:- vill Apple ha för sin Applecare... 2.362,50 kr tar DELL för 3 Year International Onsite Service with Next Business Day Response till sin Latitude D520.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2006-05-09 17:26

AppleCare Parts and Labour för din dator hamnar på €249 (ca 2.320kr) från Tyskland (vanlig AppleCare minus telefonsupport)
(du lämnar in datorn till närmaste Apple Service Center - och gäller över hela världen)

Den tyska textan om vad som ingår:
"AppleCare Parts and Labour
Das AppleCare Parts & Labour Agreement ist eine günstige Carry-In Lösung für eine Garantieerweiterung auf 36 Monate. Die Garantie ist eine Herstellergarantie, umfasst somit Originalteile, Service und Reparatur durch zertifizierte Apple Techniker und gilt bei den meisten Produkten weltweit, ist übertragbar"

Senast redigerat 2006-05-09 17:37
1
Bevaka tråden