Trasig strömkontakt!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-05-05 18:04

Hej!

Igår så skulle jag dra ut min strömkontakt så lossnade den lite underligt då den satt fast lite använde inget våld men transformatorn var varm och då såg jag glappet. bifogar bild och ska ringa Apple service på Måndag. har någon varit med om nått liknande?.

Det är inget som jag varit med om men jag tycker att du ska kontakta Apple och be dem skicka en ny. Går den att trycka ihop igen?

http://www.apple.com/contact/phone_contacts.html

• Medlem
  • Lund
  • 2006-05-05 22:45

Nej den går inte att trycka ihop det är antagligen lim eller plast som gått av eller hur de har satt fast de två delarna vet jag inte.

Som sagt ring Apple, be dom skicka en ut en ny pronto, och använd en 8-aktischkontakt till din adapter så länge tills den nye anländer, den där är inte säker att använda för 5-öre.

• Medlem
  • Lund
  • 2006-05-12 10:45

just nu sitter jag i telefon efter att ha fatt 3 paket fran apple och de envisas att skicka själva ström aggregatet plus en strömkabel som inte ens följer med en ibook.. som jag fatt skicka tillbaka och langa samtal med olika personer bla en dansk som inte kunde första vad jag sa. sloseri med bade pengar och tid. fattar inte att en san har liten sak ska ta 20-30min i telefon. aven om jag tyckte att jag var tydlig med vad for del jag skulle ha. nu fjärde gangen hoppas jag verkligen att det blir rätt. Jag ar besviken över servicen men det har varit ett plus att de skickat grejorna snabbt via UPS

1
Bevaka tråden