När uppdateras iMac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-05 00:27

Börjar bli riktigt sugen på att införskaffa en intel-iMac, men tänkte man skulle vänta på nästa uppdatering.. Känns inte riktigt tryggt att köpa första generationen. När tror ni det kan vara dags för en dylik uppdatering?

Vill minnas att jag sett en sida nånstans där man kan kolla var i produktcykeln som diverse Appleprodukter befinner sig och på så vis se om en uppdatering är nära förestående. Någon som kan friska upp mitt minne?

macrumors.com

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-05 11:45

Ja just det, MacRumors "Buyer's Guide" var det. Tack så mycket. Hmm.. de graderar iMac som "Neutral - Mid product cycle" med dagar sedan uppdatering: "115 (Average = 183)". Gjorde mig inte mycket klokare.. köpa eller vänta?

• Medlem
  • 2006-05-05 14:29
Ursprungligen av AC.:

Ja just det, MacRumors "Buyer's Guide" var det. Tack så mycket. Hmm.. de graderar iMac som "Neutral - Mid product cycle" med dagar sedan uppdatering: "115 (Average = 183)". Gjorde mig inte mycket klokare.. köpa eller vänta?

Behöver du datorn nu ska du köpa den nu, jag har inte hört att det varit några större problem med intel-iMacarna.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-05 14:36

Ok. Tja.. behöver och behöver.. men vill ha! Tror det blir ett köp framemot sommaren..

• Medlem
  • Malmö
  • 2006-05-05 18:40

Har inte det minsta problem med min intelimac. Känns som om intel bara väntat och väntat i pipelinen på att jobs & co skulle mjölka g5 färdigt

1
Bevaka tråden