Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oljudet ger mig ett nytt moderkort

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2006-05-19 12:15

Nu är jag besviken, har ringt hur många gånger som helst, men Apple vill inte ge pengarna tillbaka utan de vill ge mig en ny dator och de vill jag inte ha! vill ha mina pengar om inte de garanterar mig att felen är borta vill jag inte ha någon! Vad ska jag göra tycker ni?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-05-19 23:58

alt 1: Ring och försök igen. Fråga vad du ska göra om nästa dator också är defekt. Du har inte betalt för en vara de inte kan garantera fungerar felfritt. Förklara vänligt och tydligt att de kan fortsätta att förlora pengar genom att skicka maskin efter maskin och betala reparationer och fraktkostnader eller så kan de acceptera ditt hävande av köpet.

alt 2: Du accepterar en ersättningsdator och försöker returnera den. När jag skulle returnera min andra ersättningsmaskin verkade det som om de de gav 14dagars returrätt på varje leverans, alltså även på min ersättningsdator.

Jag använde mig av alt 1. och väntar nu på mina pengar. Lycka till!

  • Oregistrerad
  • 2006-05-24 10:47

Är det så att processorerna byts ut om moderkortet byts ut? Eller flyttar de över? Jag ska få mitt moderkort utbytt och hoppas få min uppgraderad till 2.16...

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-05-24 11:11

De byter hela logikkortet där processorn är fastlödd.

Bevaka tråden