Trådlösa hörlurar för hemmabruk och iPod?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-02 16:10

Jag har tröttnat på mina Koss Porta Pro. Ja det är bra ljud i dem men de sitter inte alls så bra på mig plus att det känns som att hälften av ljudet skrålar ut till omgivningen istället för in i mina öron.
Har funderat lite på det där med trådlösa hörlurar då det skulle vara rätt praktiskt att slippa alla sladdar. Jag skulle dock även vilja ha trådlösa hörlurar för att ha hemma då jag ex. tittar på någon film så att de övriga i hushållet inte blir störda om det är typ mitt i natten (humm, det där lät som att jag tittar på vuxenfilmer men jaja)

Så, finns det hörlurar som går att använda dels till iPoden men som även går att koppla in till TV:n? Gärna då lurar som sitter skönt och inte känns så "klena" som Porta Pro...

Det finns ju de här

Och här är instruktioner för hur man använder dem med dator med bluetooth.

• Oregistrerad
  • 2006-05-02 17:03

finns det några som är snygga?:D

• Oregistrerad
  • 2006-05-02 17:23
Ursprungligen av irrelogical:

Det finns ju de här

Uschiamej! Dom där vill jag inte ha. Ser inte alls ut att sitta skönt och dessutom går dom väl endast att använda med en iPod? Verkar inte gå att koppla in i ex. hörlursuttaget på en TV?

Jag har sett iMuffs på tåget den senaste veckan, de verkar iaf vara trådlösa men inte speciellt snygga de heller kanske...

1
Bevaka tråden