Slutat skicka faktura/kvitto?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2006-04-04 08:19

Hej!

Beställt prylar hos Apple 4 gånger bara i år per telefon och med mitt företag som beställare. Betalar med kort och har kontrollerat leverans och fakturaadressen noga varje gång med personen på andra sidan luren.

Och INGEN av gångerna har jag fått någon faktura/kvitto på min beställning skickad till mig. Vid leverans har jag fått delivery note, men inget mer. Jag fått ringa och be dem skicka (vilket inte heller funka första gången så sen dess bett dem mejla) varje gång. Senast var förra veckan (ordern la jag för 3-4 veckor sedan) och då skulle tjejen skicka fakturan via e-post och jag skulle ha den några minuter efter. Har de kommit något? Nej!

Alltså 4 av 4 (på 3 månader) har jag fått ringa och bett dem skicka ny faktura, skall det vara så här?

Jag har alltså beställt från Applestore, som företagskund.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2006-04-05 00:23

Enkel lösning: Kräv att få vänta på mailet med kundservice i andra änden av luren?

Hade samma problem igår. Tjejen skulle skicka kvittot direkt men det kom inget. Efter 2 timmar ringde jag upp och pratade med en annan människa. Först då skickade dom ut kvittot. Dåligt.

• Oregistrerad
  • 2006-04-06 22:04

En liten minifråga, har exakt samma problem.. Vilket nummer ringer jag??

1
Bevaka tråden