Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt minne till powerbook 12 1.33 (igen)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-03-27 16:45

Sen mitt gamla minne fick för sig att inte fungera längre behöver jag en ny gbsticka till min pb. Var ganska länge sedan jag skaffade det andra minnet så jag vet inte vilket det är förutom ett kingston. Var ett bra minne tills det gick sönder ( fråga inte :rolleyes: ). Iaf skulle detta kunna passa till min powerboon 12 1.33?

http://www.mycom.se/produkt/kingston_1024mb_ddr_pc2700_333mhz_cl2_5_37784.html

Ser bekant ut och kan mkt väl vara det jag hade innan men för att vara på den säkra sidan frågar jag är

Tack på förhand

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-28 09:28

Jag tror annars att Kingston har väldigt bra garantier. Det kanske kan vara värt att kolla upp om det var ett sådant minne du hade förrut. För att svara på din fråga så stämmer det att det är det minnet du skall ha.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-30 23:28
Ursprungligen av jawa:

Jag tror annars att Kingston har väldigt bra garantier. Det kanske kan vara värt att kolla upp om det var ett sådant minne du hade förrut. För att svara på din fråga så stämmer det att det är det minnet du skall ha.

Vet att kingston har bra garantier men tvivlar att det har en garanti på det som hände med mitt minne :D. Skönt att höra att man beställt rätt minne igen iaf.

Tackar

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-31 08:07

Nu måste du ju berätta vad som hände. Jag känner på mig att det kan bli lite kul

1
Bevaka tråden