Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu börjar det gå utför....

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har haft min MacBook i ca två veckor och har fram till för några dagar sedan varit nöjd med datorn. Idag är jag inte lika nöjd... För några dagar sedan började ett högpitchat ljud uppenbara sig och det har blivit värre med tiden. Ljudet försvinner tillfälligt när jag ändrar skärmbelysningen eller om jag vickar skärmen framochtillbaka en gång. Det riktigt irriterande för mig och även för andra i min arbetsomgivning.

Jag har hört andra som har samma problem och undrar om ni gjort nåt åt detta, och isafall vad?

Läs exempelvis på http://www.macfixit.com/

Tack, jag har läst liknande artiklar. Men fortfarande är det bara temporära lösningar. Vet någon om Apple offeciellt erkänt problemet med det irriterande ljudet? Jag har kört Apples hårdvarutest utan fel så Apple lär ju inte acceptera en reparation....

Blir kanske så att jag använder mig av distansköplagen och återlämnar datorn (30 dagar) för att sedan lägga in en ny beställning. (Känns trist!!!!!)

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2006-03-13 00:48
Ursprungligen av Sir Arthur:

Blir kanske så att jag använder mig av distansköplagen och återlämnar datorn (30 dagar) för att sedan lägga in en ny beställning. (Känns trist!!!!!)

Distansavtalslagen = 14 dagars ångerrätt och inte 30.

Ursprungligen av bha*:

Distansavtalslagen = 14 dagars ångerrätt och inte 30.

Du har helt rätt, jag var aningen trött när jar skrev inlägget

  • Oregistrerad
  • 2006-03-13 08:54

Oavsett ska du inte acceptera detta. Det är upp till Apple att göra dig nöjd.

1
Bevaka tråden