Hej!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2006-03-10 23:13

Hej alla!
Jag köpte min Powerbook G4 för lite mer än två år sedan. Jag valde mac för att den är användarvänlig och snygg, stabil och pålitlig!

Jag är inte ny inom mac-världen, men heller ingen som sitter framför datorn så fort jag får en ledig stund. Eftersom jag inte känner någon som har mac, så har jag inte haft någon att diskutera macfrågor med.
Min stora räddning blev när man öppnade en mac-affär i staden jag bor i, hösten 2005. Jag blev överlycklig..... helt plötsligt hade jag någon att vända mig till. Det var försäljarna i denna affär som tipsade mig om detta forum. 99mac har verkligen satt fart på min upptäcksresa inom macvärlden.

För några månader sedan blev jag intresserad av att göra hemsidor. Det hela utvecklade sig till att jag blev webbansvarig för ett mindre företag. Detta hade varit en omöjlighet utan detta forum. Så tack alla ni som hjälpt/hjälper mig med alla konstiga frågor. I owe you!

Förövrigt är jag en helt vanlig fabriksknegare, student eller arbetslös omvartannat. Film och musik är min passion och visst ........ även jag har en Ipod nano.

/KOL

Nämen, välkommen

1
Bevaka tråden