Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Irriterande pop-ups på aftonbladet och mobil.se

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-03-08 23:59

Är det bara min dator eller fungerar inte pop-up blockeraren för både camino och firefox på aftonbladet.se och mobil.se?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-03-09 08:12

Hos mig funkar blockeraren i FF på båda sajterna.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-03-09 08:46

kör safari med saft. Har aldrig popups.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-09 11:24

Safari hade i och för sig också problem med att blockera aftonbladets pop-unders tidigare. Har blivit bättre nu, men jag kan inte sätta det i samband med någon särskild Safari-uppdatering...

Ooops, såg att det var Safari med saft som rekommenderades. Det har inte jag. Sorry...

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-03-09 13:14
Ursprungligen av evillordvader:

Safari hade i och för sig också problem med att blockera aftonbladets pop-unders tidigare. Har blivit bättre nu, men jag kan inte sätta det i samband med någon särskild Safari-uppdatering...

Ooops, såg att det var Safari med saft som rekommenderades. Det har inte jag. Sorry...

Testa! Saft är ett riktigt fint plugin...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-03-09 17:27

hmm...konstigt, idag fungerade blockaren helt plötsligt på Camino. Jag har varken stängt av datorn eller programmet sen igår heller.

okej nej jag hade fel. Jag testade att klicka runt på mobil.se. Ibland dyker det upp en pop-up ibland inte.

1
Bevaka tråden