Vad betyder "tre veckors leveranstid"?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-03-03 23:49

Är sugen på mac mini (nya),leveranstiden är 3 veckor. Tar det då 3 veckor för mig om jag beställer det nu eller kan jag beställa om ca 3 veckor och få de inom ett par dagar? Vad tror ni?

Beställer du idag skickas den om tre veckor och det tar cirka en vecka i leverans=4 veckors väntan. Beställer du om tre veckor beror det nog på efterfrågan hur lång leveranstiden är.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-12 23:33

Tänkte fråga en sak gällande samma beställning av minin. Hur fungerar betalningen om leveranstiden är så pass lång, dras pengarna på en gång (imorgon) om jag beställer ikväll? Eller ska jag vänta mig att pengarna försvinner dagen innan leverans?

Varför jag undrar är för att plonkan min är lagom tunn nu innan löning men jag vill gärna ha minin så fort som möjligt.

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-03-13 02:09
Ursprungligen av grundis:

Tänkte fråga en sak gällande samma beställning av minin. Hur fungerar betalningen om leveranstiden är så pass lång, dras pengarna på en gång (imorgon) om jag beställer ikväll? Eller ska jag vänta mig att pengarna försvinner dagen innan leverans?

Varför jag undrar är för att plonkan min är lagom tunn nu innan löning men jag vill gärna ha minin så fort som möjligt.

Jag beställde förra måndagen, fick ett mail och betalade enligt anvisningarna. 5 Dagar senare kunde jag via apple store se att min betalning blev granskad. Jag fick nu ett datum på leverans. Ca 30 Mars. Det återstår att se.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-13 10:21

Ok, låter fint. Dock behöver jag då äga dessa pengar innan jag lägger beställning. Tack för ett bra svar.

1
Bevaka tråden