När hämtas min utbytta dator?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min iMac rev B. har krånglat lite så Apple beslöt sig för att byta ut den. Snälla som de var skickade de en intel iMac som jag fick i onsdags förra veckan. Jag bara undrar om ni vet hur lång tid det tar innan de hämtar den gamla? Trodde de skulle göra det direkt, men så var tydligen inte fallet. Iofs bra då jag har kunnat lägga över alla mina gamla filer till den nya, men efter helgen har det ju nästan gått två veckor..

Har du tur så har dom glömt det

En kompis till mig fick ny PowerBook 17" efter div. hårdvarustrul, den funkade ibland inte med batteridrift. De hämtade aldrig den gamla så han har två nu och är glad för det. Förvisso en inte funkar med batteri, men annars går den så bra så.

Ja, det är ju bara att använde den som inte funkar med batteri som stationär
Vissa har då tur ._. Skulle jag någon gång få råd med en ny dator och sen få den utbytt så kan jag svära på att dom skulle komma och hämta min gamla :rolleyes:

Men hur lyckas ni med att få de utbytt då? Har ni ringt o klagat på supporten så många gånger på att de är nått fel och dom bestämmer att man ska byta ut den? Eller är de när datorn varit på tillräckjligt många reparationer?

Bara nyfiken! Ha rint ehört tidigare att dom skickar en ny innan dom fått in den gamla.

• Medlem
  • Lund
  • 2006-03-03 20:55

I mitt fall tog det en vecka innan speditionsföretaget kom och hämtade min första iBook.

Jag hade lämnat in den tre gånger och pratat med supporten minst lika många gånger. Man kan iofs undra varför de vill ha tillbaka en gammal g5:a (rev b som sagt)...

1
Bevaka tråden