HUMAC Apple Center i Stockholm - vet inte vad dom säljer?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 18:50

Så var det dags att resa igen så den här gången försökte jag köpa ett batteri till min PowerBook.

Apple Center i Västermalmsgallerian sålde mig ett till en PowerBook 867 G4. Jag skulle bara kolla att min PowerBook had 2 USB portar för tjejen som sålde det orkade / kunde inte kontrollera det.

Sagt och gjort - två portar har den och jag öppnar paketet. Det förb****(/#%€& batteriet är vitt.

Det stora skälet till att använda en affär är att man kan gå in och beställa det man skall ha och få det. (Som tur va var min sambo med så jag har ett vittne.) Får jag rekommendera Macoteket som har kunnig personal.

Kan man förvänta sig att man skall få rätt beställda från Apple Center eller är det OK för personalen att inte kolla vad man säljer?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-04 21:14

Jag tror jag vet vem du handlade av. Den personen är så otroligt dryg och otrevlig. Det är ett under att hon har jobbet kvar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-05 10:02

Jag köpte en iMac 20", så skulle dom sätta in extra minne en 1gb sticka - efter ett par veckors användande så upptäckte ja att systemet inte visste om minnet - dom hade helt enkelt inte vågat trycka dit det tillräckligt.

- Slött och slarvigt

¨/Tangen

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-05 12:50

Tacka vet jag Apple Center i Sundsvall. Grymt bra!!

Yes!!

• Oregistrerad
  • 2006-02-05 12:59

Tack för info. Jag skall ta tillbaks batteriet på måndag.

• Oregistrerad
  • 2006-02-08 14:52

Jag fick förstås ett nytt batteri. En arbetstimma åt "HE" så priset var, i stort sätt, nästan det dubbla för batteriet.

Kabei jag förslog att han skulle ge henne sparken. Är man ointresserad av kundservice så har man inte där att göra. Hur som helst håller jag mig borta från Apple Center i Västermalmsgallerian från och med nu.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 15:00
Ursprungligen av Kambei:

Jag tror jag vet vem du handlade av. Den personen är så otroligt dryg och otrevlig. Det är ett under att hon har jobbet kvar.

Ojdå! Jag önskar egentligen inte att någon ska sparkas. Det blev lite för hårt formulerat.
Jag hoppas och tror att alla människor kan förändras och bli bättre.

1
Bevaka tråden