Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

NyTeknik - förbannade på Jobs

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I krönikan till dagens NyTeknik skriver Jan Melin ([email protected]) följande:

"För första gången är jag riktigt förbannad på Apples boss Steve Jobs..."

Missnöjet riktar sig mot .Mac o avgiften som avkrävs på de som vill ha kvar sin @mac.com adress.. ok ok, det har debaterats livligt. Men sen kommer lite märkligheter.

"Så här ligger det till: I våras lanserade Apple "iTools". Alla macintoshanvändare fick ett fint erbjudande. Gratis e-postadress, 10 megabyte lagringsutrymme på en server någonstans på nätet och möjligheten att lägga upp en egen hemsida."

Hmm var det verkligen i våras.. nej det var det väl inte.

Nåja nåja, han vädrar iaf det missnöjet som förekommit ganska länge på nätet.
Detta har ju diskuterats flera gånger här.. men men.. en rättelse vore väl inte fel.
Bara för han har snappat upp iTools först i våras o sen känner sig lurad.. på sin "bästa mailadress"

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-23 20:36

Gnäll gnäll gnäll...mac ägare måste vara de bästa men samtidigt mest gnälliga och krävande kunder som finns.

Samtidigt är det väl precis därför vi är just macägare.. vi klagar o gnäller, men kör Mac.. för där klagar man o gnäller mindre än om man skulle kört Windoze kan jag tänka mig

Bättre gnällig än "Ja" sägare! Det värsta jag vet är den sorten. Allt e så bra och käckt jämt.......

Inget att klaga på!

1
Bevaka tråden