Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När tror ni stationär Intelmac är på G?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har sagt att alla deras PRO-program ska finnas i Intelversioner under mars månad och hittills har Apple släppt en bärbar dator och en imac som intelversioner.

Jag tror att majoriteten av användare för PRO-programmen sitter på stationära datorer, eftersom det krävs en hel del av hårdvaran. Kan det vara så att Apple släpper stationära datorer i mars? Samtidigt som PRO-programmen finns för Intel?

Rykten säger ju att jobs tänkte introducera även stationära inteldatorer på keynoten men att de uteblev pga logistikproblem. Nån som har klurat på detta?


/Henke

  • Oregistrerad
  • 2006-01-15 21:12

Jag förstår vad du menar men iMacen är ju en stationär dator. Man kanske ska säga Pro macarna. Angående när de kommer så har jag väl ingen aning, hur mycket man än klurar på saken så blir man inte klokare. Det vore i alla fall bra att deras Pro programvara är klara men även Photoshop är mycket viktig.

Jag menar såklart PRO-macar, japp

Jag tyckte apple var ganska tydliga med att alla produktsegmenten skulle intel-sifieras under 2006. Så jag antar att den kommer i år. Sen blir det kul 2007 när intelmaskinerna når andra generationen. Då blir det läge å slanta upp, så man får väl börja gneta nu.

  • Medlem
  • 2006-01-16 01:35

Jag skulle tro att runt WWDC'06 är samtliga Macar släppta. Kan dröja om inte office samt CS3 kommer snart.

Sedan kan man hoppas att det kommer en Mac Cube den första april ungefär en imac utan skärm + Blu Ray och i en aluminium kub.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-01-16 09:16
Ursprungligen av Addex:

Sedan kan man hoppas att det kommer en Mac Cube den första april ungefär en imac utan skärm + Blu Ray och i en aluminium kub.

Ja, eller en Mac Sphere, med heltäckande LCD med GoogleEarth på…

Ursprungligen av mratin:

Ja, eller en Mac Sphere, med heltäckande LCD med GoogleEarth på…

ja! i skala 1:1

Ursprungligen av Addex:

Jag skulle tro att runt WWDC'06 är samtliga Macar släppta. Kan dröja om inte office samt CS3 kommer snart.

Hum.. till juni alltså...

1
Bevaka tråden