Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac @ AppleExpo 2002

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi sitter just nu och planerar en resa ner till Apple Expo i Paris för att se keynote av Steve Jobs samt gå runt på mässan och kolla på alla nyheter.

Mässan pågår Tisdag 10:e Sep till Fredag 14:e, keynote är den 10:e klockan 10.00 på Palais de Congrès.

Imorgon vet jag mer om totalkostnaden för resan, men om det finns fler som är sugna på att åka ner till Paris i en Volkswagen Sharan (7 platser) så kan ni väl skriva några rader.

Om någon är avundssjuk så kan ni väl skriva det också!

http://www.apple-expo.com/

[ 29 Augusti 2002, 20:14: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-29 20:27

Det här börjar likna en religiös sekt ju. Att klämma in sig i en VW Sharan och fara iväg hundratals mil ner till Paris för att uppleva närvaron av profeten Steve i svart polotröja och jeans är väl kanske lite mycket...

Varför skulle jag vara avundsjuk?
Jag har ju en Sharan!

Anders
(som önskar god tur!)

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Det här börjar likna en religiös sekt ju. Att klämma in sig i en VW Sharan och fara iväg hundratals mil ner till Paris för att uppleva närvaron av profeten Steve i svart polotröja och jeans är väl kanske lite mycket...

Vi flyger till Paris och plockar där upp hyrbilen.

Man är ju sugen, så kom med mer info så åker man kanske med.

//Niklas

  • Oregistrerad
  • 2002-08-29 21:36

Sugen, men vet inte om man kan vara ledig... Fast visst vore det coolt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-29 22:14

Paris är aldrig fel...
Men om mina planer går i lås sitter jag då på en vacker ö i ett varmt land, långt,långt härifrån...omgiven av turkosblått hav och en smäktande tropikvind. Kanske med någon snuskigt smaskig "paraplydrink" i höger näve.

Och en vacker kvinna i vänster.

Martin: glöm inte att ta till höger i Bryssel - annars hamnar ni i Zürich - och det kan aldrig bli samma sak.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas ´´Clavius´´:Men om mina planer går i lås sitter jag då på en vacker ö i ett varmt land, långt,långt härifrån

Mina planer bär inte till Paris utan till en AppleStore butik i Minneapolis.. första besöket någonsin på ett sådant ställe. Ska bl.a besöka Harley Davidsons lager där min pappas kusins son är chef... lite kultstämpel.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas ´´Clavius´´:
Men om mina planer går i lås sitter jag då på en vacker ö i ett varmt land, långt,långt härifrån...omgiven av turkosblått hav och en smäktande tropikvind. Kanske med någon snuskigt smaskig "paraplydrink" i höger näve.

Och en vacker kvinna i vänster.

Med tanke på att planen ska gå i lås, och att du snabbt åker utomlands och lever lyxliv; Ska du råna en värdetransport eller?

Det var väl precis en som blev rånad vid norrmalmstorg så sent som igår kväll?

Hyrbilen är klar nu - vi åker nästa söndag...nice!

Hur många arbetsdagar måste vi vara borta? Är det månne bättre att åka på fredagen eller lördagen för att roa sig lite innan keynoten?

/mattias

Vi åker den 8e mot Paris, lämnar staden den 12e... Kul med 99mac @ Apple Expo 2002! Vänta er reportage och bilder i massor.

  • Medlem
  • 2002-08-30 19:31
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Anders Ingelstam:
Varför skulle jag vara avundsjuk?
Jag har ju en Sharan!

Anders
(som önskar god tur!)

Jag är inte heller avunsjuk. Bättre up, har en Espace.

Vi ska träffa Jobs - det är väl coolare än att köra runt i en Espace?

jaaahaaa, var det det vi skulle vara avundsjuka på...jag trodde det var bilen.

Dear Visitor,

We confirm your registration to the Keynote, which be held on September the 10th at the Palais des Congrès,
Porte Maillot. Thank for your interest.

But, seating is limited and will be offered on a ´first-come, first-served basis´. So, please be there at least half an hour before the Keynote begins.

Kul! Massiv rapportering avkräves härmed från er resa!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Dear Visitor,

We confirm your registration to the Keynote, which be held on September the 10th at the Palais des Congrès,
Porte Maillot. Thank for your interest.

But, seating is limited and will be offered on a ´first-come, first-served basis´. So, please be there at least half an hour before the Keynote begins.

RnR!!!!!

Anders

Vill följa med! Har dock studier att ta hand om.. ick. Undra om jag kan utnyttja en gratisresa genom SAS som jag haft innestående ett tag kanske? Då kan jag ju flyga hem direkt..

1
Bevaka tråden