Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shoppa på AppleStore & Mecenat och bidra till 99mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Handla på AppleStore och ge kostnadsfritt bidrag till 99mac

99mac:s sponsorer AppleStore och Mecenat/CSN-kortet ger ett litet bidrag till 99mac när du använder nedanstående länkar innan ett köp. Ikväll lanseras troligen en hel del roliga grejer och vi skulle bli jätteglada om du klickar på nedanstående länkar innan du gör ditt köp. Då får vi en liten procent på köpesumman i bidrag och det kostar inte dig ett öre - en bra affär eller hur!

Mecenat / CSN-kortet erbjuder 10% rabatt på Apples datorer och iPods och hela 50% rabatt på mjukvara. Klicka på länken nedan och läs mer!

Handla på AppleStore

Handla med 10% rabatt på Mecenat

Jag har aldrig sett någon länk till mecenat store. Varför är det ingen som har sagt att ni även får provision där? Hade givetvis gått via länken. Från och med nu får det bli så.

En annan sak är att kanske skylta bättre med att ni får provision på köp via Apple länkarna. Tror inte riktigt alla vet hur mycket penga man kan dra in till 99mac via en sådan enkel sak som att gå via länken när man ska handla.

Kanske värt att göra detta som en nyhet. Många som handlar idag.

Jag gjorde en notis av det, så folk kan se det även på förstasidan.

Vågar man fråga vad ersättningen till 99mac blir när man handlar på AppleStore?

Jag gissar på 1.5 % av köpbeloppet. Får se om vi får något svar.

Jag klickar givetvis mig fram till Apple Store via 99mac nu när jag blivit upplyst, hoppas bara att studentsidorna uppdateras automatiskt så att man kan ta del av det senaste från kvällens keynote med lite rabatt...

1
Bevaka tråden