Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var har din iPod varit?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amerikanska sidan http://www.ipodlounge.com/ har ett stort arkiv med fler än 500 bilder med iPods på äventyr runt om i världen.

Idén är enkel: när du besöker en ovanlig plats så tar du en bild av din iPod med en rolig bakgrund. Skicka bilden till iPodlounge och visa den för världen!

Ta en titt på "iPods around the world gallery"

Har du egna bilder? Klicka här för att lägga upp dom i gallerierna!

Vilken är din favoritbild? Kommentera!

[ 04 Oktober 2002, 21:04: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

Times Square and Cowboy. New York, New York USA

Jag vet inte vad jag gillar bäst med den här bilden. Det faktum att den är fejk eller killens frisyr...=)

Jag skulle nog säga att denna bild var roligast

Can it be.......?

  • Medlem
  • 2002-10-04 20:13

"iPod at 30.000ft on a trip to Hemevan in northern Sweden."

I Sverige också tydligen .

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-05 10:34

Grrr, Hemavan heter det juh! Åker snowboard där varje år, blir 8:de gången irad iår(6år i rad).
är bara 20 så det är ju faktiskt en prestation!

mvh

  • Medlem
  • 2002-10-10 11:59
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Fredrik Dolk:
[QB]Det faktum att den är fejk eller killens frisyr...=)

Varför tror du den är fejkad? Det ser ut så när man fotograferar med blixt i skymning. Frisyren däremot, den är fejk.

Min iPod har inte varit på så många platser, ännu. Men det beror väl på att jag bara haft den i min ägo i 20 minuter och inte ens hunnit öppna kartongen. Jäkligt snygg kartong förresten!

1714 kr inkl moms tycker jag dessutom var ett strålande bra pris för 5 gigs-modellen.

Riktigt bra pris! Grattis till köpet.

Min iPod har heller inte gjort några långresor ännu. Fast den pendlar mellan Sthlm-Uppsala varje dag. Men det är inte så spektakulärt på bild.

/M

  • Oregistrerad
  • 2002-10-10 15:37
Citat:

quote:
1714 kr inkl moms

Var?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: arjoh:

Citat:

quote:
1714 kr inkl moms

Var?

Det var Umdac i Umeå som sålde ut gamla modeller. Endast för studenter och numera slut om jag fattat det rätt. Det kom på tal i den här tråden för en vecka sedan.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-10 15:56

Min iPod ska ocksa ut och resa nu. Till Apples servicecenter for att vara exakt. Hon har uppfort sig lite konstigt pa sistone..

1
Bevaka tråden