Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.4.4 innan nyår?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-12-31 12:06

Enligt ryktet skulle det komma före årsskiftet. Då borde det dyka upp när som helst då. Min Programuppdaterare går varm här...

Tror ni att det blir någon 10.4.4 inom kort? Eller dröjer det till, säg, slutet av januari? Spekulera!

12.25

Fortfarande inget. Ser ut som det blir januari..

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-12-31 12:39

Sheit! Jag ville ju ha den NU!

Ryktet sa väl bara att det var troligt. Men det kan ju ha upptäckts nya buggar som måste lösas först. Den här typen av uppdateringar brukar inte följa tidschema utan släpps helt enkelt när de är Apples anser att de fixar vad de ska och inte ger nya buggar (därmed inte sagt att buggar inte slinker igenom ändå).

Skulle gissa att 10.4.4 kommer strax efter MWSF. Om de skulle släppa uppdateringen nu, skulle man antagligen kunna lista ut vad som kommer den 10:e

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-31 16:50
Ursprungligen av Dr.Gargoyle:

Skulle gissa att 10.4.4 kommer strax efter MWSF. Om de skulle släppa uppdateringen nu, skulle man antagligen kunna lista ut vad som kommer den 10:e

Förstår hur du tänker men inte skulle Mac OS X 10.4.4 PPC innehålla ledtrådar om nya Maccar med Intel.

Ursprungligen av acke:

Förstår hur du tänker men inte skulle Mac OS X 10.4.4 PPC innehålla ledtrådar om nya Maccar med Intel.

Jag brukar vanligtvis inte posta här utan på macrumours. Här hittades Dual/multiple core macarna genom att man i den senaste OSX uppdateringen fann "gömda" bilder som pekade på quad cores.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-08 15:14
Ursprungligen av Dr.Gargoyle:

Jag brukar vanligtvis inte posta här utan på macrumours. Här hittades Dual/multiple core macarna genom att man i den senaste OSX uppdateringen fann "gömda" bilder som pekade på quad cores.

Ursprungligen av Dr.Gargoyle:

OS X 10.4.4 PPC = OS X 10.4.4 x86

Jo men har svårt att se att Mac OS X 10.4.4 kommer att vara Universal binary. Programuppdateringen borde rimligen skicka ut kod bara för PPC och inte saker som har med Intel-burkarna att göra.

Ursprungligen av acke:

Förstår hur du tänker men inte skulle Mac OS X 10.4.4 PPC innehålla ledtrådar om nya Maccar med Intel.

OS X 10.4.4 PPC = OS X 10.4.4 x86

  • Medlem
  • International user
  • 2006-01-01 00:42

Med facit i hand....NEJ!!!
Det blev inget med det.

Yes!!

1
Bevaka tråden