MacLounge är ny partnersida!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag har vi nöjet att presentera en ny partnersida - vår allra första faktiskt - inom 99mac nätverket!

Namnet är MacLounge och ni hittar länken längst upp till höger på sidan i vår "toppframe".

MacLounge är en trevlig plats att diskutera Spel på Macintosh - alla medlemmar kan själva skapa recensioner och nyheter. Sidan har precis blivit klar så det kan finnas barnsjukdomar fortfarande, men visst är sidan jättesnygg?

Så alla som är intresserade av Macintosh Spel är väldigt välkomna in till MacLounge!

Ps. Om det finns fler därute som är sugna på att starta en partnersite till 99mac nätverket - hör av er...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-02 12:21

Som jag tidigare har skrivit
Själv huserar man på macens bakgård och sparkar lite läderboll typ.

Det är där MacLounge är, men det känns fint att joxa med lädertrasan bland dom stora grabbarna

Vill bara säga att barnsjukdomar och andra misstag till trots så är ni mer än välkomna att skänka oss en visit på Macens bakgård

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-02 16:35

Mmmm, snygg inredning och färgsättning! Loungen ser ut som interiören i ett 1800-talspalats i Florens, Siena eller Wien, med vinröda sammetstapeter, väl insuttna, oxblodsfärgade skinnfåtöljer och ekbord svarta av ålder! Mysigt. Hit återvänder jag gärna igen.

- James, få jag be om en kopp te, några scones samt The Times.

[ 04 Maj 2002, 14:51: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

1
Bevaka tråden