Ny Macåterförsäljare -NOT!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg reklamen på TV4

www.direkt.nu - Datorer och sånt

hmm, nyfiken...tappetitapp på tangentbordet
Meny... KUL! De har Macar!!!!!

(Produktkategorin Datorer Stationära är en bild på en G5:a, Möss och Tangentbord visar en Mighty mouse, Bärbart är en Powerbook)

Klickar glatt vidare... Öh?! Stationära är Wintelburk, HP, Acer och sånt, samma med bärbart, Mössen kommer från logitech

Snacka om att man blir besviken.
Ett PC företag som använder Macar som "lockbete" hur mycket tror de på de produkter de faktsikt säljer.... suck!

Jag högtidligen lovar och svär att jag ALDRIG skall köpa NÅT från dem.

• Oregistrerad
  • 2005-12-17 22:20

Håller med, plockar inga goodwillpoäng med ett sådant upplägg. Riktig dåligt!

Skulle tro att det är på G. På deras andra (gamla?) e-handelsplats http://www.benzlerdirekt.se har de Mac.

Samma sak med kamerorna. Nikonkamera på föstasidan, men ingen till försäljning.

Klicka på "Tillverkare" längst ned på sidan. Både Apple och Nikon är med. Sluta bråka nu.

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-12-18 10:37
Ursprungligen av David Molarin:

Klicka på "Tillverkare" längst ned på sidan. Både Apple och Nikon är med. Sluta bråka nu.

Jovisst, men länken går direkt till Applestore, inte till någon egen försäljning.

Ursprungligen av Gunnar B:

Jovisst, men länken går direkt till Applestore, inte till någon egen försäljning.

Fast länkarna till dom andra företagens produktinformation får också till det företagets hemsida...

• Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-12-18 12:41

Hemsidan ser oseriös ut vilket som, även om jag inte har någon anledning att tro att företaget bakom är det.

• Medlem
  • 2005-12-18 12:54

Haahaha .. vilka klantarslen…

1
Bevaka tråden