Skall jag köpa iMac G5 iSight?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-12-14 19:13

Hur nöjda är ni, som haft den nya iMac 20 iSight ett tag? Jag tycker att det kommer många frågor och en del gnäll här på forumet. Så frågan är: Tycker ni att jag skall byta min G4 mot en ny iMac 20? Det kostar ju en del och goda råd innan köpet vore trevlig att få höra av er som använt den en tid. Jag använder den mest till mail, internet och fotoredigering.

Jag hade en Cube tidigare och den var jag helnöjd med. En riktigt tyst skönhet som alltid fungerade bra. Nu har jag sen tre-fyra veckor en iMac 20" och den fungerar perfekt också. Det jag uppskattar med den är kameran, front row, snabbheten, den helvassa skärmen och att man kan nyttja program typ iMovie, dvd-bränning och annat på ett helt annat och kreativt sätt. Jag är helt nöjd och saknar inget. Möjligtvis har jag lite problem med att jag är ovan vid den trådlösa musen. Till Cuben hade jag en flerknapparsmus, men den nuvarande trådlösa enknappsmusen blir bättre och bättre. Köp gärna iMac 20" så får du allt som behövs och lite till. Tom Google Earth går ju att få tag på nu.

1
Bevaka tråden