Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mods och addons till WoW- funkar för mac?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-08 11:48

Hej!

Ville bara fråga om någon vet om det fungerar med till exempel Cosmos och Atlas till mac? Borde väl inte vara några problem att installera på en mac? Har någon testat och vilka skulle ni tipsa om att installera?

Z.

De är plattformsoberoende.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2005-12-09 19:58

fungerar likadant till PC som Mac

  • Medlem
  • 2005-12-25 21:34

Följdfråga:

När jag laddat ned cosmos så får jag en mapp som heter "Cosmos release". Därunder ligger mappen "Interface", sen "Addons" och därunder ligger en massa mappar som jag förstår är alla olika tillägg. Men ska jag ta alla dom undermapparna och lägga över i Addons mappen i WoW eller dra hela Addonsmappen och ersätta den gamla i WoW?

Z

Ursprungligen av Ziggy:

Följdfråga:

När jag laddat ned cosmos så får jag en mapp som heter "Cosmos release". Därunder ligger mappen "Interface", sen "Addons" och därunder ligger en massa mappar som jag förstår är alla olika tillägg. Men ska jag ta alla dom undermapparna och lägga över i Addons mappen i WoW eller dra hela Addonsmappen och ersätta den gamla i WoW?

Z

Själva Interface mappen skall ligga i Wow katalogen.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2006-01-01 08:27
Ursprungligen av Ziggy:

Följdfråga:

När jag laddat ned cosmos så får jag en mapp som heter "Cosmos release". Därunder ligger mappen "Interface", sen "Addons" och därunder ligger en massa mappar som jag förstår är alla olika tillägg. Men ska jag ta alla dom undermapparna och lägga över i Addons mappen i WoW eller dra hela Addonsmappen och ersätta den gamla i WoW?

Z

Ta alla mapparna i den uppackade Addon mappen och dra och släpp dem i Addon mappen under World of Warcraft

1
Bevaka tråden