Jake's ina da house

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-09 01:00

Tjena!

Mitt namn är Jakob och har inte så stor erfarenhet av mac men den lilla erfarenhet jag har, har gjort att jag gått i köpa tankar. Pluggar beteendevetarprogrammet i Borås. Andra fritidsintressen är film, fota o viss mån musik. Ska dock sälja mina dj grejjer för att få råd till en ibook 12". Kört en del streetcykling o tycker det är kul att filma o fota när andra gör tricks o så.

Min nuvarande datautrustning är en sur amd 1800 som har en fläkt som låter på tok för mkt. Kör med en 21" trintron skärm som är rätt skön att kolla foton på. Skärmen kommer jag nog att behålla men resten av datorn ska jag göra mig av med så småningom.

Utrustning vad gäller foto så använder jag numera bara min olympus c765uz. Mycket kamera för pengarna men det suger att ha en sån när man är van vid sin analoga sys. kamera. Har dock börjat spana på minolta dynax 5D & 7D. Nån som har erfarenhet av dessa får gärna höra av sig. Skulle vilja ha en videokamera o göra lite egna filmer, såsom actionsport, flumfilmning o videoinstallationer. Har filmat en del med en polares dv kamera o satt ihop en cykelfilm. Det var riktigt skoj så det är något jag vill göra fler gånger.

Bilder får komma senare, sitter inte på datorn hemma nämligen.

Later...

Välkommen!

1
Bevaka tråden