Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aiino MacSkin - PowerBook 15 tum

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 16:55

Tjena!

Har jag fattat rätt om jag tror att både "screensaver-duk" och ytterfodral ingår i priset?

Någon som har erfarenhet av Aiino Macskin? bra/dåligt?

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/iy3AIppugApc2tgUaLoJxuUYRtK/1.SLID?mco=CC83B8C8&nplm=TD457

  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-04 17:26

Jag har aldrig använt nån "screensaverduk" på min PB12 och skärmen är i nyskick ännu efter några månader.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 17:49

Jo det kanske är lite overkill, fast skärmen på min 15" kan lättare tryckas mot tangentbordet än på en 12".... jag tar det säkra före det osäkra.

...frågan är om duk+ytterfodral ingår...?

Ursprungligen av mecon:

Jo det kanske är lite overkill, fast skärmen på min 15" kan lättare tryckas mot tangentbordet än på en 12".... jag tar det säkra före det osäkra.

...frågan är om duk+ytterfodral ingår...?

Vill bara påpeka att din länk fungerar inte...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 18:02

ååå va drygt.... Tiden går ut fast jag inte var inloggad när jag länkade... hur gör man för att länka till en produkt på Applestore?

Jag sökte på applestore och hittade den.

Ja, den kommer med duk till tangetbordet också. (kollade på Google)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 18:20

tack! ...men vart står det att den ingår? *lite omständig*

Det stod att den skyddar skal samt skärm. Och det enda sättet den kan skydda skärmen är ifall duk till tangetbordet medföljer.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 18:29

...allright, det borde ju stämma.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-04 20:23

skyddsplasten datorn levereras i, brukar fungera som en en utomordentligt bra 'skyddsduk'.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-11-04 22:50
Ursprungligen av miska:

skyddsplasten datorn levereras i, brukar fungera som en en utomordentligt bra 'skyddsduk'.

håller med. jag använder den som skydd iaf.

1
Bevaka tråden