Jag har ägt mina Shure e2c'or i lite mer än ett halvår nu, och kunde inte vara nöjdare, ljudet är det bästa jag nånsin haft i bärbar form, och de är även smidigare än allt annat jag krängt på öronen tidigare. Dock, så börjar "sleeve'sen" att bli aningen skitiga. Använder snäckorna på jobbet mest hela dagarna, när inte musiken spelas i dom så får dom agera öronproppar för att dämpa de jobbigaste ljuden (jobbar inom industrin). När man går runt med dom iproppande dagarna i ända så blir de till slut lite smått skitiga som bara in-ear snäckor kan bli (om ni fattar vad jag menar ). Är man även lite smått skitig på fingrarna när man plockar ur och in dom, så blir de ännu skitigare. Orange kanske inte var den ideala färgen att ha, men det kanske finns nån tanke bakom det som jag missat...
För att komma till min fråga nån gång; jag skulle gärna vilja hitta en återförsäljare (nät eller butik) där jag kan beställa nya sleeves. När jag fick lurarna kom sleeve'sen i en separat påse, något som fick mig att tro att de går att köpa löst utan lurar också (vilket de borde iom att de blir rätt lätt grisiga).
Någon som vet nånstans där det är möjligt?

Tack på förhand
MVH
/Erik