Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa bokföringsprogram vilket är bäst till mac

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 11:17
Ursprungligen av Harri Habitat:

Jag kör också iOrdning. Köpte det främst för att det var ett bra pris och för att det var lätt att lära sig. Dessutom hade jag hört talas om den bra servicen. Men jag blev lite besviken när jag inte fick något mail om att 2.0 hade släppts och läste det här i tråden först två dygn senare. Ingen stor grej egentligen men när man blir lovad att mail om uppdateringar ska skickas ut så borde det väl ske också.

Jo, det är lite synd men är du medlem i forumet på iordning.se så ser du det direkt under Nyheter. v2.01 ute nu.

Jag vill börja med att tacka alla för sina inlägg i denna och liknande diskussioner, efetrsom de är ett måste för att hitta rätt progg för en mac. Nu vill jag bara berätta om vilket val jag gjorde efter att ha testat ett antal provvversioner.

Jag har använt Stelvio bokföring mini ett tag nu och jag är nöjd. Priset lågt och funktionerna är snabba och enkla. Denna modell saknar de avancerade funktionerna, men är kanon för den löpande bokföringen.

Jag rekommenderar i alla fall programmet. De som söker fler funktioner hittar de säkert i de mer avancerade versionerna, som jag skulle tro har samma "cleana" layout.

Check it out

Bevaka tråden