Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blire nåra piratbatteri snart Martin?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eller...?

Haha, vilken modell behöver du?

Vi har till iBook 12" och Powerbook 15" Alu i lager just nu. Har även till Powerbook 12" men dom ser lite konstiga ut så dom tänkte jag nog ta själv (åtminstonde 2-3 st iaf). Det kommer fler till Powerbook 17" och 15" titanium inom någon vecka. iBook 14" har jag inte hittat till ännu men det är bara en tidsfråga.

Har även till alla iPods inkl mini.

Jag var ju bortrest på Bali i nästan en månad så jag glömde bort att skriva om det här på 99mac.

Jaja, men NÄR du släpper dem, var hittar jag dem då? Cupertino? Speedmania? Inne hos Olof och Paul?

Ah - Cupertino har tagit lite längre tid än väntat att lansera mycket pga att det inte är jag som styr till fullo

Nu är nästan allting klart iallafall, jag har ju en förmåga att trycka på startknappen långt innan man är helt redo - finns fördelar med båda metoderna! Hursomhelst ska jag ut och besöka alla landets Apple återförsäljare under November och jag räknar med att dom finns "överallt" i slutet av November.

Gå in och tala med Olof & Paul så kan dom visa batterierna redan imorgon

Lycka till kompis, hoppas det går bra!
Det är nog många med mig som hoppas på mer kräm och mindre prislapp. Men å andra sidan trodde jag också nästan på en iPodNano-svart PB13 för ett par timmar sen... (erkänn att det hade varit koolt...)

Bara batterierna säljs med ikeas möbeltass färdigklistrad på undersidan så är jag nöjd. Man vill ju inte att lilla PBn ska börja wobbla för att man skaffar nytt batteri!

På måndag är Cupertino-shoppen uppe men endast för återförsäljare (ni kan kolla igenom sortimentet osv ändå).

Jag skulle tro att vår (99mac store) är klar en månad senare.

1
Bevaka tråden