Nokia 9300 får slut på minne och hänger sig

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag får upp "för lite minne" stup i kvarten på min telefon.
Och ibland hänger sig hela telefonen.
Väldigt irriterande.
Det enda jag gjort är att jag lämnat in telefonen för uppgradering samt kört
in det där hacket som gör att jag kan synca mot min Ibook.

Men mina kollegor har gjort samma och har inte det här problemet.
Så jag tror inte det har med det att göra.

Nån som har nån teori om varför jag får upp det här?

Jag har förtydligat rubriken i ditt inlägg från "Nokia9300". Tydligare rubrik gör att fler hittar till din diskussion. Läs mer om varför en tydlig rubrik är så viktig! Eventuella frågor om moderation tas i vårt Feedback-forum.

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-10-15 22:18

Vet inte hur det är med 9300 men på min 6630 som också är en Symbian-lur så minimeras ju bara programmen om man trycker på röd lur. Och typ alla jag känner som har symbian-telefoner var itne medvetna om det innan jag upplyste dom om det så de ade alltid typ 10 program igång. Så kan det ju vara för dig med kanske. Det ska gå att hålla in "meny-knappen" för att se vilka program som är igång. det går iaf på series 60-telefoner och borde fungera på din med.

Tack för det tipset!
Ska kolla upp det!

Dom sista dagarna har telefonen blivit sämre och sämre , ständiga omstarter har krävts och den hängt sig och strulat i allmänhet.

Men så fick jag en snilleblixt idag.
Startade Nokia Pcsuite på en av mina pc där jag visste att jag hade en säkerhetskopia.
Laddade in den och den bytte alla filer och efter det försvann alla sjukdomssymptom!
Toppenbra !:)

Men dagens ris till Nokia som inte gör ett Nokia Macsuite till sina telefoner utan man ska behöva lura telefonen med en massa hack och annat!

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-10-21 08:58

Ja det är synd som faan. Du kan ju göra en reset på telefonen också genom att skriva nånting med *kod* men minns inte vad koden är för stunden. det brukar också hjälpa.

1
Bevaka tråden