Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mitt Pluskonto

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-14 21:50

Fick ett meddelande i veckan att mitt Pluskonto går ut. Enda sättet att förnya verkar vara med SMS. Eftersom jag inte vill betala med SMS (min arbetsgivare är helt pc:fierad) så är jag numera en "vanlig sketen läsare" av 99mac. Kan man betala på något annat sätt?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-10-14 22:44

Just det ja...jag fick också ett sånt mail - som jag råkade slänga.
Jag skulle gärna betala med SMS, men har frågat i varenda bank och ingen har just den valutan. Kan jag inte få betala i SEK?
Allvarligt: Min telefon har fått fnatt och det går inte att skicka SMS.
Och vad kostar det, förresten?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-10-14 22:55

Kreditkort går prima. Dock måste du skapa ett PayPal-konto (som du sedan betalar via)

Gå till 99mac Plus abonnemang i dina Inställningar här på 99mac och klicka på "Beställ"-knappen i 99mac plus-rutan under "Tillgängliga prenumerationer". Sedan klickar du på "Betala med paypal"

SMS-betalning var något vi planerade för förut, men vi aldrig drog igång. Dock finns texten om det kvar.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-10-15 08:13

Jag tycker att mailet om att kontot skulle upphöra kom alldeles för sent. När jag väl läste det hade jag fyra dagar kvar på mitt konto.

Personligen uppdaterade jag inte mitt konto för att jag tyckte att det gav för lite valuta för pengarna att vara plusmedlem. Eftersom jag inte använder (har nytta av) galleriet m.m. så var enda saken jag egentligen fick en profilbild.

Edit: Märkte nu att profilbilden fortfarande ligger kvar... bugg?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-15 10:24

Nu känns det bättre. Ytterligare ett år med gott samvete och orginalbakgrund.

1
Bevaka tråden