K700i och synkning med två datorer

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en SonyEricsson K700i och två Macar. När jag synkar med den ena Macen, så förs ju uppgifterna över från den till telefonen och tvärtom. Nu skulle jag vilja synka med ytterligare en Mac på annat ställe. Då vill jag att all info från telefonen förs över till den Macen också och tvärtom. Men det fungerar inte som jag har tänkt. Infon från första Macen försvinner och ersätts med infon från den andra. Hur löser man det? Går det överhuvud taget?

• Oregistrerad
  • 2005-09-30 12:39

MobileSync

Hej!

har haft samma problem, jag ville synka telefonen mellan två olika Entourage och då stötte jag på problem. Jag hittade en programvara som heter MobileSync.. (Sök på google) och då funkade det kanon.. Tror även att det funkar mot ical... Om jag inte minns helt fel..

Ursprungligen av Matto:

Hej!

har haft samma problem, jag ville synka telefonen mellan två olika Entourage och då stötte jag på problem. Jag hittade en programvara som heter MobileSync.. (Sök på google) och då funkade det kanon.. Tror även att det funkar mot ical... Om jag inte minns helt fel..

Nej, tyvärr så verkar det inte fungera med iCal och Adressbok. Jag trodde att det vid synkning alltid la till det senaste från både telefon och dator.

1
Bevaka tråden