Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har snart väntat på min iBook i 2 månader! Löjligt Apple!

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-09-28 12:26
Ursprungligen av wezzlan:

Bara att vänta och försöka se gled ut.

hur ser man ut då?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-28 12:46
Ursprungligen av DaPhox:

hur ser man ut då?

Det var då själva fan

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-28 15:41

Jag beställde en ibook dagen efter att den uppgraderades. Vad jag vet har ingen ÅF fått nån leverans av den nya modellen ännu... det är cirka en månad sen jag blev förbannad och ändrade beställningen till en powerbook istället. Den kom på ett dygn

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-09-28 17:05
Ursprungligen av Perc:

Jag beställde en ibook dagen efter att den uppgraderades. Vad jag vet har ingen ÅF fått nån leverans av den nya modellen ännu... det är cirka en månad sen jag blev förbannad och ändrade beställningen till en powerbook istället. Den kom på ett dygn

12, 15 eller 17"-modellen?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-28 17:23

12", superdrive.

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-09-28 19:54

jag står själv och väger mellan 12" och 15". Hur är batteritiden på din 12" vid normalt användande(utan airport/bluetooth samt med).

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-28 20:00

Ungefär fyra timmar med airport, utan bluetooth, med mestadels lättrodda program och ljusstyrkan nedskruvad till cirka en fjärdedel. Med full ljusstyrka och sånt klarar jag cirka tre timmar.

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-09-29 16:58
Ursprungligen av Perc:

Ungefär fyra timmar med airport, utan bluetooth, med mestadels lättrodda program och ljusstyrkan nedskruvad till cirka en fjärdedel. Med full ljusstyrka och sånt klarar jag cirka tre timmar.

Det är ju fortfarande off topic men har du testat den i clamshell mode med en extern skärm?

Bevaka tråden