Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa spelet av dom här 15 till mac? - Omröstning!

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

SimCity här. Hade Age of Empires och Caesar funnits med i omröstningen, så hade det blivit svårare att välja.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-12-08 16:56

Var finns Snood? The best!

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-12-08 17:59
Ursprungligen av gunek:

Var finns Snood? The best!

Snood finns tex här. http://www.womgames.com/games/index.php?game=snood-mac

15 är inte mycket med tanke på hur många tusen spel det finns att välja på. För det finns det!

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-12-19 14:48

Fantastiskt! Jag bugar för och beundrar dig, Ingemar! Tack för all glädje ditt spel har skänkt!

Pom pom pom pom....

Jag kryssade för Tetris. Utan det spelet skulle det inte finnas Snood eller liknande spel. Tetris är ett sådant spel som man kan spela om och om igen i hopp om att slå det senaste rekordet o därmed sitta långt in på småtimmarna. Till min gamla SE/30 hade jag en Tetrisvariant som spelade rysk musik i bakgrunden (Kalinka, nationalsången etc).

Men... men... Var är SkyShadow?? Det rockade...


Michael

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-12-19 21:59

Svårt val mellan Tetris, Dark Castle och Civ. Många timmar har gått åt till alla, men det blev tillslut Tetris för sin enkelhet och underbara musik

  • Medlem
  • Österåker
  • 2005-12-28 10:10

Med risk för att hamna utanför - är det någon annan än jag som bara ÄLSKADE Battle Girl från Feral? Finns inte till OSX. Techno och fullt arcade-ös!

Bevaka tråden