Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presentation

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dags att bli aktiv på 99Mac!
Har förstått att det är det största forumet i Norden så därför gör jag som jag är ombedd: presenterar mig själv!

Jag är journalist på Sydsvenskan i Malmö, jobbar i huvudsak med Quark Xpress och till viss del med illustrator och photoshop. Jag jobbar med layout även om jag också är redaktör för spelrecensionerna (det handlar om datorspel, tv-spel och alla andra större spelkonsoler) vid sidan av.

Har har älskat mac sedan jag första gången fick chansen att testa en, på mitt tidigare jobb i början av 1990-talet. Gjorde faktiskt sorgligen avsomnade tidningen Arbetets första quarkade sida, tror det var 1992. Kändes lite som ett pionjärjobb.
Trots min kärlek till macen, mitt intresse och alla de timmar jag lagt på den, inser jag ständigt att jag är gravt okunnig. Ju mer man lär sig ju bättre förstår man att man förstår väldigt lite.

Sitter här med en G5 2x2.0 just nu och kan nästan inte vara nöjdare. Men det finns så ohyggligt mycket man vill ha till den.

Ses 99mac!

/Björn

Välkommen

  • Medlem
  • 2005-09-21 14:05

Herzlich überwillkommen!

1
Bevaka tråden