En Mac mini + en iPod Nano bestäld men en fråga

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Österåker
  • 2005-09-13 19:24

Det stod att jag skulle kunna köpa en Mac och en iPod och få tillbaka 1400kr efter leverans, men var hittar jag rabbat kupongen som det stod någonting om?
Någon som har köpt en Mac och en iPod igenom mecenat på sistone?
Jag har lagt bestälningen och allt värkar skyst så här långt, kommer jag få en kupong sedan eller hur funkar det, hittar ingen riktig information hos apple.

Var beredd på att det tar ett bra tag att få pengarna. Vi snackar månader, och det är om det inte är några problem. Eventuella problem kan t ex vara att Apple behöver ytterligare uppgifter om ditt bankkonto (bankens nånting-nummer, kommer inte ihåg termen). De kommer dock inte att höra av sig för att få detta, trots att du fyllt i adress, e-mail, hem- och mobiltelefonnr där det går att nå dig, för det finns en möjlighet att du glömmer det och de sparar 1400 spänn. Det är iallafall min, eller rättare sagt min flickväns, erfarenhet...

• Medlem
  • Österåker
  • 2005-09-13 21:21

ok, får vara på dom då hehe... jag hadde förvisso köpt en iPod Nano även om det inte varigt ett erbjudande
Hagelin: Tack för länken, hur kunde jag missa den? Ibland är man blind.

erbjudandet gäller ej nano

Ursprungligen av 509blkl:

erbjudandet gäller ej nano

Däremot mini som skrivits i annan tråd.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2005-09-18 23:42

På kupongen står det att man ska skicka med ett bevis på att man är student eller liknande. Ni som redan har skickat in kupongen, vad skickade ni med? Ett studieintyg eller något annat?

Ursprungligen av gurne:

På kupongen står det att man ska skicka med ett bevis på att man är student eller liknande. Ni som redan har skickat in kupongen, vad skickade ni med? Ett studieintyg eller något annat?

Stoppa CSN/Mecenat/Studentkortet i kopieringsmaskinen.

1
Bevaka tråden