iPod mini del i studentkampanj t.o.m. 8:e okt.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-13 18:38

Apple har gett klartecken på att det går bra att fortsätta beställa iPod mini som del i studentkampanjen: köp Mac + iPod och få studentrabatt + 1400kr tillbaka. Kampanjen varar till den 8:e oktober, men hur länge lagret av iPod mini räcker vet vi inte.

OBS! iPod mini går inte att beställa separat utan endast som del i kampanjen.

OBS! För att kunna beställa iPod mini tillsammans med Mac och få studentrabatt + 1400 kr tillbaka så måste man ringa in beställningen till Mecenat Apple Store: 020-120 99 71. Ange att det gäller Mecenat eller CSN-kortet (vilket kort det nu är du har) för att få studentrabatt samt att det gäller "Back-to-school-kampanjen" för att vara berättigad till 1400kr tillbaka samt vilken Mac och vilken iPod mini det gäller.

iPod mini kostade/kostar på Mecenat Apple Store; iPod mini 4GB: 1744 kr inkl moms samt iPod mini 6GB: 2204 kr inkl moms.

iPod nano ingår inte i kampanjen.

Hoppas det här hjälper. Får ni problem så är det bara att höra av sig.

/Måns
Mecenat

Vad menas med "back to school"-kampanjen då? Räcker det med ett giltigt CSN-kort och vad ska man skicka med för att legitimera sig som student?

Är det någon som gjort som ovan beskrivs?

jag ringde applestore och beställde...de tog mitt studentkortsnummer och skickade kupongen som jag ska fylla i...man skall klippa ut två streckkoder och skicka in om jag förstått det hela rätt...mitt problem är att jag bara hittar den ena...??? får la ringa dem i veckan...

• Oregistrerad
  • 2005-10-06 23:50

railsmoke, ledsen att jag inte uppmärksammat dina frågor förrän nu.

Både Mecenatkort och CSN-kort fungerar alldeles utmärkt.

Än är det fortfarande tid att hinna ta del av kampanjen

/Måns
Mecenat

1
Bevaka tråden