Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen keynote på Apple Expo Paris

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-07 13:51

Med tanke på Apples förmåga att "alltid" överraska - finns det en möjlighet att det blir något annat än en keynote som vi inte förväntar oss, att det presenteras i ett annat forum fast från Apples nya "plattform"...

på Eventet kommer det att presenteras nåt, jag är också övertygad om att det kommer att presenteras något annat - som vi vill ha på mässan
^

/Tangen

Ursprungligen av Tangen:

Med tanke på Apples förmåga att "alltid" överraska - finns det en möjlighet att det blir något annat än en keynote som vi inte förväntar oss, att det presenteras i ett annat forum fast från Apples nya "plattform"...

på Eventet kommer det att presenteras nåt, jag är också övertygad om att det kommer att presenteras något annat - som vi vill ha på mässan
^

/Tangen

Skulle förvåna mig mycket om de lanserar någon Macteldator i Paris, det kommer istället med stor säkerhet ske på hemmaplan på deras mest prioriterade mässa i San Francisco.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-07 14:02
Ursprungligen av Simon Templar:

Skulle förvåna mig mycket om de lanserar någon Macteldator i Paris, det kommer istället med stor säkerhet ske på hemmaplan på deras mest prioriterade mässa i San Francisco.

Aha, jag fattar du uppfattade det som om jag pratade om intelmaccarna, men det jag menade att det kanske presnteras på något sätt som vi inte kommit fram till än. Alltså det blir inget keynote för dom har ersatt den "plattformen" med "XXXX"

så menade jag

/Tangen

  • Oregistrerad
  • 2005-09-07 14:29

när får man reda på vad som ska lanseras, alltså de hemliga produkten?? Och vart kan man läsa om det eller se det live?

Blir galen snart om jag inte får reda på vad det smusslas om

Ursprungligen av Elajtenworld:

när får man reda på vad som ska lanseras, alltså de hemliga produkten?? Och vart kan man läsa om det eller se det live?

Blir galen snart om jag inte får reda på vad det smusslas om

Blandar du möjligtvis ihop två olika events? Denna tråd handlar om Apple Expo i Paris senare denna månad. Om du är ute efter eventet ikväll där det ryktas om mobillanseringar så finns det andra trådar.

Paris Exposition Center redo.

Paris Exposition Center redo. I alla fall utsidan.

Ge mig en uppdaterad version av Mac mini

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-22 12:45

vad tror ni om chanserna för en updaterad powerbook? måste beställa ungefär NU, via företaget, så det vore smöget om den får sig en liten spark.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-22 13:04
Ursprungligen av hobbs:

vad tror ni om chanserna för en updaterad powerbook? måste beställa ungefär NU, via företaget, så det vore smöget om den får sig en liten spark.

chanserna verkar ha sinat några hundra procent tyvärr, i och med ingen keynote, och ingenting annat förutom .mac-joxet.
försöker själv härda ut till slutet av veckan i alla fall

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-22 17:09

En del på forum.macnn.com har manat att vänta tills efter nästa tisdag, i varje fall.

(Sitter i samma sits) :rolleyes:

Själv överväger jag att ge det ca. 2-3 veckor, eller bara skaffa en billigare rimlig Powerbook, tills Intel-book'arna släpps.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-22 17:17
Ursprungligen av miska:

En del på forum.macnn.com har manat att vänta tills efter nästa tisdag, i varje fall.

(Sitter i samma sits) :rolleyes:

Själv överväger jag att ge det ca. 2-3 veckor, eller bara skaffa en billigare rimlig Powerbook, tills Intel-book'arna släpps.

nästa tisdag?
skrivits något om vad för anledning man ger till detta? känns som att sista tåget borde gått på lördag när mässan stängt...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-23 11:21

får hoppas att det kommer NU eller inte alls.. måste nog beställa nästa vecka, vare sig den uppdaterats eller inte. 15" combo blir det.. och en ipod.. och en konica minolta x60.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-23 12:05

Nja, ibland vill Apple inte - om uppdateringen inte är speciellt spektakulär - dra allt för mycket uppmärksamhet till sig, genom att lansera den på en Expo.

Sedan kan man bara spekulera varför Keynote'n blev inställd, sådär lite i sista sekunden.
Har Motorola besvikit igen?

Hoppas bara programtillverkarna inte sätter Intel-macarnas prestanda som standard, när dessa väl kommer, såvida att PPC-macarna - som vi gärna köper nu - kommer köra programmen långsammt.

:rolleyes:

Alltså det kommer ju ingen ny lansering medan mässan pågår, glöm dom idéerna.

Bevaka tråden