Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på vattentät mp3-spelare?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte köpa en mp3-spelare att använda när jag simmar. Den ska alltså vara helt vattentät i sig själv, jag är inte på jakt efter något fodral till min iPod eller dylikt.

Någon som äger en sån eller har något tips på någon som verkar bra?

(Priset spelar inte någon roll. Funktion, den ska klara av mp3-formatet och vara vattentät, inget annat är viktigt. Programvara, den ska antingen gå att använda med iTunes eller dyka upp som en USB-disk så man kan dra filerna direkt till den. (Inget sunkigt SonicStage® eller dylikt.) Form, den bör vara så liten och lätt som möjligt och jag vill inte ha en sån man knäpper fast på simglasögonen. Kapacitet, minst 500 mebibytes i utrymme och minst 5h batteri-tid.)

Jag har hittat en som verkar perfekt förutom att den har lite för lite utrymme och websidan ger ju inte världens bästa intryck av företaget. Den verkar inte heller gå att beställa... Men det är något åt det här hållet iallafall. www.swimman.net/mp3player

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-29 17:00
Ursprungligen av thevil:

Tänkte köpa en mp3-spelare att använda när jag simmar. Den ska alltså vara helt vattentät i sig själv, jag är inte på jakt efter något fodral till min iPod eller dylikt.

thevil,

Kolla in:

Qoolqee X MP3 Player

...vilket verkar vara det du söker...

-Torkel

Den här valde jag tillslut.

(Klicka på bilden för att gå till deras sida.)
Kollade på flera stycken men vissa skrev inte ut hur väl de gick att använda i vatten och någon kunde man ha max 30 minuter i vattnet fast de beskrev den som vattentät. Ska bli spännande att se om det här funkar, de skrev inte något om att det inte gick att beställa från andra länder än USA.

Hursomhelst om någon annan är sugen så använd den här koden så blir det ~ en femhundring billigare.

www.freestyleaudio.com/launch
username: falaunch
password: special21

1
Bevaka tråden