Vilka betalningsmöjligheter gäller egentligen?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-08-22 21:05

Jag lade en beställning på en iMac från Mecenat Apple Store och valde att betala med faktura (bankgiro). Vad är det som gäller nu? Leveras datorn utan att jag betalt fakturan? På Villkoren stod det att jag hade 30 dagar på mig att betala.

Jag läste någonstans om en kille som var tvungen att betala fakturan först och sen levererades produkterna. Problemet var dock att han inte hade fått ngn faktura, utan var tvungen att ringa upp Apple Store för att be om en.

Jag har inte heller fått någon faktura eller bankgironummer och på "Order History" står det att ordern är "Under Review".
Under Review
Your order is awaiting process completion of the payment method you have chosen

Vad betyder det?

Ursprungligen av Fido:

Jag lade en beställning på en iMac från Mecenat Apple Store och valde att betala med faktura (bankgiro). Vad är det som gäller nu? Leveras datorn utan att jag betalt fakturan? På Villkoren stod det att jag hade 30 dagar på mig att betala.

Jag läste någonstans om en kille som var tvungen att betala fakturan först och sen levererades produkterna. Problemet var dock att han inte hade fått ngn faktura, utan var tvungen att ringa upp Apple Store för att be om en.

Jag har inte heller fått någon faktura eller bankgironummer och på "Order History" står det att ordern är "Under Review".
Under Review
Your order is awaiting process completion of the payment method you have chosen

Vad betyder det?

Ring och fråga, vetja. När jag köpte min cube betalade jag med postgiro. Jag fick betala innan datorn byggdes och skickades. Det är säkert samma sak för dig. Ring och be om BG-nummer och OCR-nummer.

--Tage

1
Bevaka tråden