Svensk ÅF för Belkin USB/FireWire Hub?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Min första tråd här på forumet, är nybliven switcher även om jag hängt här på forumet under en bra tid.

Nu är det ju så att man införskaffat sig en Mac Mini, och jag blir mer och mer förälskad var dag som går. Men. Det finns alltid ett men. Jag saknar ett par USB-anslutningar. Jag är lat av mig och vill helst inte sitta och plugga ut och in kablar varje gång jag vill skriva ut nåt, föra över lite bilder eller byta till extern hårddisk nummer två. Så jag letade efter en USB-hub till min mini, hittade en perfekt hub på 123macmini.com, nämnligen den här;
USB/FireWire Hub

Men jag har förgäves(?) letat efter en svensk återförsäljare. Så min fråga är; har någon sett denna produkt säljas av någon svensk/nordisk återförsäljare?

MVH Tobias Hansson

Ursprungligen av valkyr:

Hej,

Min första tråd här på forumet, är nybliven switcher även om jag hängt här på forumet under en bra tid.

Nu är det ju så att man införskaffat sig en Mac Mini, och jag blir mer och mer förälskad var dag som går. Men. Det finns alltid ett men. Jag saknar ett par USB-anslutningar. Jag är lat av mig och vill helst inte sitta och plugga ut och in kablar varje gång jag vill skriva ut nåt, föra över lite bilder eller byta till extern hårddisk nummer två. Så jag letade efter en USB-hub till min mini, hittade en perfekt hub på 123macmini.com, nämnligen den här;
USB/FireWire Hub

Men jag har förgäves(?) letat efter en svensk återförsäljare. Så min fråga är; har någon sett denna produkt säljas av någon svensk/nordisk återförsäljare?

MVH Tobias Hansson

Kolla in på Apple Store. Dom har många, bla. Belking
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/CRfhRaJpVC833PAU8mH1yORvdhK/0.0.11.1.0.6.15.0.4.1.3.0.3.1.10.1.1.0

Jo, dom har det mesta, men inte den modellen jag eftersöker, den modellen har samma format/storlek som Mac Mini och är gjord för att placeras under/över macen, Så det ser ut som en naturlig (nästan iaf) del av datorn.

Edit:

Hittade nu äntligen på den amerikanska apple store, vet inte om gratis frakt erbjudandet gäller hit till sverige? Kan man som svensk ens begära att få det skeppat hit?

Jag är också lite intresserad av denna modell. Grymt snygg... Men finns den i Sverige?

1
Bevaka tråden