Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99web - nere?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ligger 99web.se nere sedan en tid tillbaka eller är det jag som har corroderade(?) kretsar?

99Web lades tydligen ner i samma veva som Offtopic.

http://www.99mac.se/forum/showpost.php?p=587430&postcount=9

Ursprungligen av Kristofer:

99Web lades tydligen ner i samma veva som Offtopic.

Hoppsan... Är det några fler siter i 99-familjen som gått samma abrupta öde till mötes?

Den där länken har jag inte behörighet att läsa... vad sägs det i den?

Ursprungligen av Kristofer:

99Web lades tydligen ner i samma veva som Offtopic.

http://www.99mac.se/forum/showpost.php?p=587430&postcount=9

Verkar som om bara ni med pro får läsa vad som skett med 99web och offtopic. Vore trevligt för oss övriga och få klarhet i vad som skett & sker med forumen.

Vad jag vet så var det endast 99Web som rök med i samma veva som offtopic (vänta lite, bryter inte jag i princip mot NDA-regeln när jag skriver detta?)

Ursprungligen av Markus Bennermo:

Vad jag vet så var det endast 99Web som rök med i samma veva som offtopic (vänta lite, bryter inte jag i princip mot NDA-regeln när jag skriver detta?)

JO! nu åker du dit! jag ska genast rapportera inlägget till moderaterna!

Det hade helt klart varit klädsamt med en rad om saken på t.ex 99web

Ursprungligen av David Slättne:

Det hade helt klart varit klädsamt med en rad om saken på t.ex 99web

Enligt Björnström så ska det åtminstonde komme en nyhet om att Offtopic har lagts ner och då antar jag att han skriver någon rad om 99Web med

Ursprungligen av David Slättne:

JO! nu åker du dit! jag ska genast rapportera inlägget till moderaterna!

Aj fan, undrar om det räcker att klä sig i en säck, strö aska i håret och vandra ner till Malmö, knäfalla och be om nåd?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-09-16 09:53
Ursprungligen av Markus Bennermo:

Aj fan, undrar om det räcker att klä sig i en säck, strö aska i håret och vandra ner till Malmö, knäfalla och be om nåd?

OT: Läser du också Mika Waltari?

Det stämmer, vi bestämde oss för att lägga ner även 99web.

Många har påpekat: "Se till att styra upp 99mac och mac.se nu och lägg inte tid & energi på en massa sajter som aldrig blir något". Försöker leva upp till det nu.

Ursprungligen av Björnström:

Det stämmer, vi bestämde oss för att lägga ner även 99web.

Många har påpekat: "Se till att styra upp 99mac och mac.se nu och lägg inte tid & energi på en massa sajter som aldrig blir något". Försöker leva upp till det nu.

Det tror jag var ett klokt beslut.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 23:41

Eftersom jag hela tiden trott att det var något problem med servern har jag gått in på 99web sisådär 5 gånger de närmsta dagarna. Jag tycker ABSOLUT det ska stå någon förklaring på 99web.se

1
Bevaka tråden