Mighty mus..

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-08-08 10:29

Tja, jag sitter här och funderar på om man skall beställa en Mighty Mouse till min Ibook eller vänta på en möjlig trådlös variant. Vad tycker ni? Tror ni det kommer komma en trådlös liknande den nya eller skall man slå till o köpa en nu? Hade ju vart rart och börja sitt nya liv trådlöst

tack,
Anders

99mac får en till testlabbet senare idag - ska försöka ruscha igenom ett test till onsdag.

Den kom idag, försenat som vanligt. Sätter igång och klickar nu

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-10 11:49
Ursprungligen av Björnström:

Menar du en trådlös mus eller tråd-dito?

Ursprungligen av hicke:

Menar du en trådlös mus eller tråd-dito?

Det finns inte trådlös.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-10 15:28
Ursprungligen av Mats Börjesson:

Det finns inte trådlös.

Nej, jag vet det. Tänkte bara om testlabbet fått tag i något innan det var officiellt.

Hence my question! ;.)

Ursprungligen av Björnström:

Hur gick det med klickandet, jag har beställt en men det kan vara roligt att höra kommentarer.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-10 14:48

Konstigt att dom inte släpper en trådlös mus direkt när dom ändå håller på med sitt trådlösa koncept.

Men men. Blir ju som vanligt. Springer ner och köper denna och sen när BT musen kommer köper man den också. Då har då sålt iaf 2 st

Jag kan inte påstå att jag är speciellt positiv alls faktiskt efter ett par timmars användning. Mats gillade inte den heller - fotograferingen är klar och vi kommer skriva ihop testet imorgon troligen.

Knepigt med pyttelitet scrollhjul och jätteirriterande att man inte kan högerklicka utan att lyfta vänsterfingret. Ingen "back/forward" på sidorna utan ett kläm istället som gör att man måste lyfta handen något. Ska ge den ett par timmar till

1
Bevaka tråden