Tips på mus/musmatta

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-05 19:42

Tänkte ta upp mitt intresse för 3d grafik igen, men e lite svårt när man bara har en knapp o inte enns scroll hjul på Macens mus. Så, jag är ute efter en mus som HAR scroll, som har åtminstone 3 knappar (+ scroll knapp) och är relativt stor o härlig att greppa.
Logitechs MX serie verkar ju vara en klassiker...inte testat. Fungerar den fint med OSX?
Sedan är det det där med musmatta...hur är Steelpad gentemot Icemat? Ger det föresten verkligen så stor skillnad att införskaffa sig i en ny musmatta enns? Sitter just nu på 3M Precise Mouse Surface och den har några år på nacken...^^
Har endel pengar att spendera...sådär 600:- fore rimligt för klabbet som högst helst.

• Medlem
  • Umeå
  • 2005-08-05 19:53

Varför inte ett ritbord? Det bästa som finns! Använder pennan till allt jag gör... )

• Medlem
  • International user
  • 2005-08-05 20:17

IKEA har en otroligt Macanpassad musmatta. I acryllaminerad flexitextil. Dessutom flammskyddsimpregnerad (klass 34.eed). Prisvärd, dessutom.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-06 01:51

flammskyddsimpregnerad? Vad kostar den? E den enns bra? Vill gärna ha väldigt bra...

Fridan: Vilken storlek har du på det då? Funderat på ritbord...men inte åt 3d...

1
Bevaka tråden