Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låg kvalitet på inbyggda batterier i MX1000

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har haft min MX1000 i snart ett år och redan nu så börjar accen att lägga utav. Sedan någon månad tillbaka har kapaciteten sjunkit från en månad eller mera till högst två veckor...

Jaja det är bara att bita i det sura äpplet och tjacka en ny eller kanske skall byta tillbaka till en med sladd istället.

Eftersom jag är så snäll kan jag bidra med mitt forskningsresultat; MX1000 är tydligen en mus.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-19 07:37

har den inte utbytbara standard-batterier som mx700? trodde det var ungefär samma...

Ursprungligen av hordur:

har den inte utbytbara standard-batterier som mx700? trodde det var ungefär samma...

Nope endast en icke utbytbar ackumulator...Men inget är väl omöjligt bara att ta fram lödkolven och inhandla en ny hos ELFA eller nåt.

  • Medlem
  • 2005-08-15 16:33

Om den bara är ett år gammal så tycker jag att du borde ringa Logitechs support. Logitech har så bra garantisupport så de borde nog byta ut den utan några problem.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-08-15 16:48

Sa du två veckors batteritid? Jag förstår ju om du vill byta om du haft längre innan men jag skulle ju lätt klara mig med 10 timmars batteritid, det är ju bara se till att ställa den i docken när man går ifrån datorn. Jag har haft en MX1000 sen den släpptes men har ingen tidsuppfattning så minst ett år och jag har då inte märkt av att batteriet börjar bli sämre än. Skumt :/

1
Bevaka tråden